25.11.16

Superhelden.nl (9)

Superhelden.nl
Marcel van Driel

“‘Ik heb een boodschap voor je. Van Mr. Oz.’
‘Mr. Oz. kan oprotten.’
‘Vloeken past niet bij je,’ antwoordde Fiber.
‘O nee? Daarvoor moet ik eerst mijn haar zwart verven en leren hoe een nieuweling in elkaar trap?’
‘Je bent boos op me.’
‘Echt waar, Sherlock Holmes?’

Iris speelt, zoals heel veel kinderen superhelden.nl. Maar, haalt zoals maar een klein deel van de spelers de laatste levels. Die kinderen noemen ze superhelden. Nadat ze het laatste level heeft gehaald wordt ze net als alle andere superhelden ontvoert en meegenomen naar het eiland Pala. Waar ze wordt opgeleid tot superspion.

Ik vond het een heel leuk boek maar het verhaal is nog niet afgelopen in het eerste boek. Dus als je meteen wil door lezen is het handig om deel 2 en 3 ook alvast bij je te hebben.

Gelezen door Emma (11 jaar)