5.10.16

In het spoor van de eclips

In het spoor van de eclips
Bronagh Curran

Het was een boek dat als je de achterkant leest je niet weet wat er gaat gebeuren. Vooral het
einde was mooi. De jongen die steeds iets fout deed op school waardoor hij van school moest
veranderen wordt op zijn nieuwe school meer gewaardeerd door wat hij had gedaan op zijn vorige
school.

Ik vind het goed van hem dat hij Quincy niet beoordeeld op wat de rest zegt. Dat hij eerst gaat
ontdekken wat voor man hij is. Doordat hijs nieuwsgierig is heeft hij een droom kunnen
waarmaken. En dat hij dan het vertrouwen breekt met zij ouders alleen voor een vriend is
bijzonder. Dat zou niet zomaar iemand doen. Mij lijkt de jonge wel aardig. En al die jongens maar
van die jongens die stoer proberen te doen.

Ik kon me echt inbeelden hoe iedere personage zich voelde. Ik kon alles wat er beschreven werd
heel duidelijk zien net of je er echt was. Een heel mooi boek.

Gelezen door Anna (13 jaar)