7.7.12

Storm op komst - Wakers van de Tijd

Damian Dibben

Jake is een jongen die in Londen woont.
Zijn ouders zijn een paar dagen weg als twee mannen hem meenemen naar een geheimen plek.
Als hij daar is hoort hij dat zijn ouders zijn kwijtgeraakt in de TIJD.
Zijn ouders behoren tot de  wakers van de tijd een geheimen genootschap die de tijd in de gaten houden. Ze kunnen door de tijd reizen,
Jake gaat naar punt nul in de tijd hij moet daar blijven en wachten tot de andere wakers zijn ouders gevonden hebben.
Maar Jake gaat stiekem mee en komt  in 1506 aan.
Hij gaat op zoek naar zijn ouders en beland in een spannend avontuur.

Ik vond dit een super, super ,super leuk boek.
Ik denk dat dit het leukste boek is dat ik tot nu toe gelezen heb van het LEESPANEL.
Toen ik in het boek begonnen was kon ik niet meer stoppen.
De voorkant zit er spanend, leuk & stoer uit.
Ik denk dat iedereen het een super leuk boek vindt.

Gelezen door Annelinde (12 jaar)