24.7.12

Graffiti Moon (2)

Cath Crowley

Nu

Ze zegt dat ze me zal vergeven
Ze zegt voor deze ene keer
Ze zegt schiet een beetje op en zoen me
Ze zegt draai nog eens nog eens aan mijn vlecht
Ze zegt daar was ik precies naar op zoek
Ze zegt dat ze blij is dat de koelte is gekomen
Ik zeg dat ik haar morgen weer zie
Ze kijkt op haar horloge  en zegt
Dat is nu
/\    
 |
 |     Dit boek gaat eigenlijk over drie hoofdpersonen.                                                                       
 |    
 |     Lucy is een meisje dat op zoek is naar Shadow.
 |      Shadow is een graffiti kunstenaar.
 |      Lucy heeft Shadow nog nooit gezien niemand eigenlijk.
 |
 |     Ed is een jongen en hij heeft een geheim.
 |     Een geheim waar niemand iets van mag weten en zeker Lucy niet.
 |     Ed is namelijk nog iemand anders maar wie??????
 |
 |----Poet  is een jongen die gedichten schrijft.
         Hij maakt zijn gedichten voor bij de tekeningen van Shadow.
         En schrijft hij ze erbij.
         Maar Poet is ook nog iemand anders maar wie???

Ik vond dit een erg leuk boek.
Maar het zit wel een beetje moeilijk in elkaar.
In het begin begreep ik niet echt over wie van de drie het nou ging.
Maar dat werd later wel duidelijk. De voorkant sprak me wel aan omdat hij er mystrieus uitziet.
Ik het begin las ik er niet zo snel doorheen maar later wel.

Gelezen door Annelinde(12 jaar)