2.4.13

De Penderwicks aan zee (2)

Jeanne Birdsall, schrijfster van:
De Penderwicks aan zee

'De volgende morgen vertrok Rosalind in de richting van New Jersey,
vanuit de voortuin uitgezwaait door haar jongere zusjes.' (blz.26
hoofdstuk 2) uit : De Penderwicks aan zee. Geschreven door Jane
Birdsall.

Ik vind het een superleuk boek !

In het begin snapte ik het niet zo goed, maar toen ik een stukje verder
was snapte ik het beter. Want eerst wist ik helemaal niet waar het
overging en had ik geen idee wie iedereen was.

Toen ik de voorkant zag leek het me een superleuk boek. Alsof ze het
heel gezellig hadden. En dat was ook zo. Het boek was echt niet saai !
En soms spannend. Het verhaal geloofde ik niet echt, maar het was wel
leuk om te lezen.

Ik heb geen idee wie de hoofdpersoon is. Dus ik weet ook niet of ik met
hem of haar wil ruilen. Als alle Penderwicks de hoofdpersoon zijn, dan
wil ik Jane zijn. Zij is heel goed in verhalen vertellen. Mezelf zie ik
wel terug in Skye, want zij wil soms dingen niet die ze eigenlijk moet.

Als je van vakantie houdt, dan zou ik dit boek zeker lezen.

Gelezen door Bente (13 jaar)