9.4.13

MZZL meiden

MZZL meiden
Marion van de Coolwijk


Dit verhaal gaat over drie zusjes; Joan, Hanna en Tanja. Alle drie wonen ze ergens anders. Joan woont bij haar superrijke ouders. Hanna woont juist in een gezin dat nogal krap bij kas zit, maar wel heel gezellig is. Zij heeft nog een broertje en een zusje; Kim (puber) en Bram (kleuter). De derde is Tanja. Ze woont samen met haar vader Parrot (zanger van een band) in Londen. Zelf is ze ook bezig met een beginnende zang-cariere in de showbizzzz.

De moeder van Joan wordt uitgenodigd voor de Fashion Week in Parijs. Bij die uitnodiging staat dat ze nog drie anderen mag meenemen. Dat worden Joan, haar dochter, Hanna en haar zusje Kim. Toevallig moet Tanja die week optreden in Parijs, dus kan die er ook bijzijn. Als de dames in Parijs aan zijn gekomen, loopt de hele planning toch wat uit de hand. Tanja wordt de hele tijd gestalkt door een jongen, Joan komt er achter dat haar moeder per se wil dat Joan model wordt, en de band tussen Hanna en Kim lijkt ook nogal te verslappen...



Ik vond dit een heel leuk maar ook best spannend boek. Dit is het eerste deel dat ik heb gelezen van de serie ‘’MZZL Meiden’’ en ik denk dat ik er nu wel meer van ga lezen. Het is vooral een meidenboek, en als je bijvoorbeeld van de 100% serie houdt, denk ik dat je dit boek ook wel leuk vindt. Zeker een aanrader!



Gelezen door Anne Mei (10)