23.4.13

Superjuffie komt in actie! (2)

Janneke Schotveld, schrijfster van:
Superjuffie komt in actie!

Ik vind Superjuffie een super leuk boek want er zit heel veel fantasie in en dat vind ik leuk omdat ik dat ook een beetje heb.
het is ook echt een boek dat je snel uit leest omdat het zo spannend is.
ik vind het ook leuk dat Superjuffie kijkt bij mensen wat voor dier bij hun past.
ik vind het ook goed van Janneke Schotveld dat bij het begin van het boek nog staat dat superjuffie superkracht heeft want anders snap je er niks van als je deel één niet hebt gelezen. 
ik vind dat het boek acht plus moet zijn want het is best wel makkelijk boek maar toch ook voor kinderen van twaalf is het nog leuk.
de tekeningen zijn heel leuk maar ik vind het jammer dat de tekeningen zwart-wit zijn.
ik vind dat je dit boek moet lezen want het is super en ook nog voor jong en oud!

Gelezen door Floor (11 jaar)