24.2.15

De verdwenen bedelarmband

De verdwenen bedelarmband
Ellen Tijsinger


Charlotte woont met haar ouders en broertjes Felix en Tom in een groot oud huis, dat al generaties lang van hun familie is. Haar moeder groeide er op en zelfs haar overgrootmoeder Louise heeft er gewoond.Alles in de grote woonkeuken herinnert aan de tijd dat haar overgrootmoeder er woonde. Charlottes ouders veranderden niets in de keuken, want daar verteldeovergrootmoeder Louise verhalen van vroeger.Spannende verhalen over de Eerste Wereldoorlog. de ouders van de moeder van charlotte zijn dood en de moeder van charlotte is ook nooit te weten gekomen wat er met hun is gebeurd.
ik vond het echt een leuk boek, en vooral het einde was zielig. ik moest er zelfs van huilen.
bij sommige stukjes kreeg ik een brok in mijn keel, zo spannend.
best wel een heel er leuk boek, ik raad het je aan, vooral voor meiden.

Gelezen door Fleur (9 jaar)