12.11.13

Even voorstellen: Mijntje



Hoi!



Ik ben Mijntje en ik ben nu al *denkt na* 14 jaar (OMG BEN IK AL 14?) Ik hou van lezen, haken en hockeyen en ik haat Nederlands, Frans en Engels. En Duits natuurlijk, gatverdegatver. Maar toch hou ik van lezen, hoor. Ik ben een beetje dyslectisch, vandaar mijn allergie voor de talen. Ik zit trouwens op het Herman Jordan in Zeist. Ik zit daar al drie jaartjes, dus als je goed kan tellen, weet je in welke klas ik zit. Het antwoord vind je onderaan mijn stukje. Ja, dit is stiekem een wiskunde-oefening. Ik haat trouwens ook wiskunde. Anyway, ik zal maar even mijn top 5 favoriete boeken aangeven, want op het blaadje staat dat dat leuk is. Dus maak je klaar voor Mijntjeeeeees Boeken top 5! *trommelgeroffel*



1.      Gone - Michael Grant (de hele serie)

2.      Een minuut eerlijkheid - Bjorn Sortland

3.      De inkt-serie - Cornelia Funke (Hart van inkt, web van inkt en nacht van inkt)

4.      Een weeffout in onze sterren - John Green

5.      Julia's reis en Julia's verdwijning - Finn Zetterholm



Dat was mijn prachtige boeken top 5. Dankjewel voor het lezen en jullie zullen nog wel meer van mij horen als ik een beroemde kunstenaar ben!



Liefs, Mijntje van het Herman Jordan.