25.3.17

Lobsters 2


Tom Ellen & Lucy Ivison, 
auteurs van Lobsters

Het boek gaat over een meisje, Hannah, en een jongen, Sam, die allebei bijna naar de universiteit gaan. Ze kennen elkaar nog niet, maar hebben wel allebei 1 doel: niet als maagd naar de universiteit gaan. Om dit doel te behalen hebben ze allebei nog precies 1 zomer. Maar de vakantie verloopt niet zoals gedacht... Gelukkig helpt het lot een handje om hen bij elkaar te brengen.
 
Ik vond het boek niet zo leuk, maar dat komt omdat ik er iets te jong voor ben. Ik ben 13 en volgens mij is het boek voor 15 jaar en ouder...  Ik denk dat het juist een heel spannend en hilarisch boek is voor deze leeftijdscategorie. Het boek kan echt gebeuren, het is niet een voorspelbaar liefdesverhaal dat altijd goed komt. Het gaat er vaak wat moeizaam aan toe. De hoofdpersonen, Sam en Hannah, maken veel rare dingen mee, zoals gĂȘnante dates en gesprekken. Ik raad het boek aan, maar dan wel aan mensen van 15 jaar of ouder;)

Gelezen door Rozemarijn (13 jaar)