27.8.16

Mulberry house

Mulberry house
Kristine Groenhart

Ik heb het boek Mulberrry House binnen zo’n 3 uur uitgelezen, als ik een boek leuk vind is het boek zo uit. Dat is bij dit boek ook zo maar toch voelde het anders. De kaft sprak me al aan, met al die felle kleurtjes. Een min puntje is de beschrijving op de achterkant, de basis word verteld maar meer ook niet. Er had best een beetje detail in kunnen zitten. Het is een goed boek alleen zelf viel het bij mij een beetje tegen. Het was altijd het zelfde en er gebeurde weinig. Ook werden er veel Engelse woorden gebruikt die voor jongere kinderen onbegrijpelijk zijn. Verder is het een prima boek, leuk geschreven alleen leek het boek wel iets te typisch op een film. Zelf weet ik niet hoe het in het echt gaat alleen het is wel een beetje onwerkelijk. Nog een klein minpuntje is het einde, een slecht slot. ik had verwacht dat er nog wel een proloog in zat. Maar nee. Ik vind het persoonlijk echt zonde van het boek, het einde is te snel afgemaakt. Ook word er niet verteld hoe het met de personages is afgelopen.

Ik hoop dat je wat aan mijn stukje hebt, verder is het een leuk boek! Ik denk dat dit verhaal goed is van meisjes van 11 tot  13 jaar.

Gelezen door Nina (12 jaar)