17.10.15

Wij leugenaars (2)

Wij leugenaars
E. Lockhart

            
                      Wij zijn Sinclairs
               Niemand komt iets tekort
               Niemand heeft het ooit mis
                   Niemand is crimineel
                          Behalve ik.

Dit boek gaat over mij, Cadence Sinclair Eastman. Ik pleeg een  criminele daad, ga zwemmen en loop een beschadiging aan mijn hersenen op. Mijn vrienden komen om (Jonnhy, Mirren en mijn vriendje Gat.) Dit boek gaat over de ruzie tussen mijn moeder en mijn tantes, over geld en onroerend goed. Ik krijg last van migraine-aanvallen, en kwijn weg als ik er achter kom dat ik onbewust twee golden retrievers  en drie kinderen vermoord heb. 
het boek is p een aparte manier geschreven, wat ik fijn vind, want dat houd het fris. Het is een hele klap om erachter te komen dat Cadence iets gedaan heeft wat ze niet eens wist, en wat niet in de haak is; moord. Het boek was echt verschrikkelijk goed, wat betreft de storyline. Cijfer van 1 tot 10: een 9 
Gelezen door Tainan (12 jaar)