17.10.15

Gips

Gips
Anna Woltz

Je moet tegen bloed kunnen als je dit boek wil lezen!
Het is een boek voor jongens en meisjes.
Het boek leest heel makkelijk. Ik wou steeds de bladzijde om slaan maar ik moest slapen!
Op de tweede kerstdag is het paraplu gesprek van de ouders van Fitz en Bente.
Er gebeuren allemaal ongelukken
1.                      Het paraplugesprek.
2.                      Een slee ongeluk.
3.                      Een vingertopje eraf.
4.                      Primula’s hart operatie.
5.                      Papa valt flauw.
6.                      Iets op mijn voor hooft dat mama niet mag zien.

Fitz ontmoet Adam en beleven in het ziekenhuis veel avonturen.
Mama zie ik voor het eerst huilen nadat papa flauw valt.
Adam en Fitz hebben hulp nodig van Yasmine want het wat mama niet mag weten moet er af.

Yasmine heeft een groot geheim!!!!!!!!!
Ik hoop dat ik je nieuwsgierig heb gemaakt.
Veel lees plezier.

Gelezen door Julia (10 jaar)