5.8.14

De Nedergrim



http://www.denieuweboekerij.nl/boeken/kinderboeken/9-t-m-12-jaar/nedergrim

Matthew Jobin



Ik vond het boek spannend en erg leuk.  Want er zaten veel raadsels in en spannende stukjes waarvan je niet wist of ze goed zouden aflopen. En daardoor wil je door blijven lezen.

Ik heb me heel erg ingeleefd in het boek. Je kan goed met de hoofdpersoon mee leven, want het was heel duidelijk hoe hij zich voelt  en wat hij denkt. Maar ik zou niet met hem willen ruilen want hij heeft een best zwaar leven.

Ik vond het boek er direct erg aantrekkelijk uit zien want het zag er wel spannend uit. De omslag past goed bij het boek want het boek is ook spannend.

Ik weet nog heel veel stukjes want ze blijven allemaal hangen in je hoofd, maar ik doe er maar een:
Het beste paard dat ik ooit had gekend was een vos kleurige hengst met een witte ster op zijn neus. Zijn naam was juniperus, wat jeneverbes betekend – een rare naam voor een strijdros.

Ik vind dat iedereen dit boek wel kan lezen tenzij je vooral van comedy boeken houdt
en niet van dit soort boeken.
Zelf vond ik dit een super boek!

Daan – 13 jaar