8.6.13

Split (3)

Swati Avsthi
de cover van de Engelse editie


Split is een mooi boek dat over een jongen, Jace gaat die wordt mishandeld door zijn vader. Tijdens een ruzie wordt Jace door zijn vader het huis uit geschopt. Zijn vader is boos op hem omdat hij hem heeft teruggeslagen.
Zijn moeder geeft hem een envelop mee met daarin het adres van zijn broer die vijf jaar geleden is weggelopen van huis. Jace gaat naar zijn broer die hij al die tijd niet heeft gezien. Als hij daar is mag hij daar blijven wonen maar hij heeft geen geld, geen kleren en geen school.  Zijn broer Christian gaat hem daarbij helpen. Maar hij heeft nog steeds problemen met zijn verleden en zijn vader.

 Ik zelf vond het een heel mooi boek en spannend. Ik vind het verschrikkelijk dat ik het uit heb, want ik las er heel graag in.  Ik zou graag willen dat er een deel twee uitkwam.  Ik heb al een paar websites gecheckt of er een deel twee komt maar volgens mij niet.

gelezen door Emma