14.6.13

Chaos - het mes dat niet wijkt

Patrick Ness

Toen ik in de winkel was om een nieuw boek uit te zoeken .
Vond ik dit boek,en dat leek  me wel wat lekker spannend dus ik las de achterkant, nou perfect .
Ik neem het boek mee naar huis en  begin erin te lezen .
Ik vond het zo'n stom boek echt waar verschrikkelijk ,de spelling was fout en, hij had  een hond die hij alleen maar trapte.
Maar daarna werd het echt veel leuker want iedereen kon elkaars gedachten horen, of hij het nou wil of niet en ze noemden dat herrie .
En toen werd het pas echt spannend de jongen en zijn hond moesten gaan vluchten voor Aaron de heilige .
En in het bos vond hij een meisje, ze zei  niks en had geen  herrie maar ze hielpen elkaar te vluchten voor Aaron ,maar Aaron kwam terug met een heel leger. 
De jongen Todd en zijn hondje Manchee en het meisje bleven hem voor .
Op een dag komen ze aan bij een dorpje en het meisje gaat praten : mijn naam is viola .
In dat dorpje kregen ze te eten en daarna gingen ze weer op pad .
Op een dag komen ze Aaron toch tegen, en Aaron vermoord Manchee die eerder in het boek zo vaak de jongen heeft gered.
Maar ze zullen met of zonder Manchee ooit vrij zijn.

Gelezen door Emma (12 jaar)