12.3.13

Kampioen (4)

Kampioen
Corien Oranje


Ik heb het boek Kampioen gelezen.



Het was een super leuk boek!!!

Als ik zou moeten ruilen met de hoofdpersoon zou ik dat heel erg vinden omdat het heel erg is wat er is gebeurd.

Het boek is echt gebeurd dus alle mensen in het boek praten echt.

Toen ik de voorkant zag dacht ik dit is misschien best wel een mooi boek.

Toen ik het boek uit had begreep ik de voorkant omdat daar op iemand met een half been opstond en dat klopte!!



Kampioen gaat over een jongen die super goed is in zwemmen en wereld kampioen is als hij drieƫnhalf kilometer wordt meegesleurd door de teugels aan zijn been door zijn pony raakt hij zijn been kwijt.

Als hij wakker wordt ligt hij in het ziekenhuis.zijn been is er af!!!

Zou hij ooit nog kunnen zwemmen?



Het is een super mooi boek!

Gelezen door Ayla(13 jaar)