18.8.12

Matched (2)

 Ally Condie, de schrijfster van:
Matched


Matched gaat over de toekomst. Hoe ver in de toekomst weet je niet maar het is helemaal anders dan nu. Alles is geregeld in deze wereld. De baan die je krijgt, met wie je trouwt en zelfs wanneer je dood wordt geregeld.

Ally Condie heeft er een prachtig verhaal van gemaakt. Het greep me echt aan en liet me nadenken of zoiets echt zou kunnen gaan gebeuren. Twee weken na het lezen van het boek dacht ik nog steeds over hoe het zou aflopen. Dus ik ga zeker het tweede én het derde lezen. Ik vind het niet bepaald een spannend boek, meer een boeiend boek omdat het misschien, heel erg misschien, wel zou kunnen gebeuren in de toekomst. Het is zo realistisch geschreven dat Ally Condie je dat gewoon laat geloven.

Zoals er op de voorkant staat: Matched laat je niet meer los!!

Gelezen door Elsbeth (12 jaar)