3.2.12

Zeven kleine criminelen

Christian Frascella


Zeven Kleine Criminelen is dus een boek over die zeven kleine criminelen.
En waarom zijn ze nou crimineel?
Dat is zo omdat ze bijvoorbeeld: handtekeningen na-apen, echte nep wapens bestellen, meedoen aan complotten binnen weddenschappen en ze willen een bank overvallen.
Ze weten dat een bank overvallen niet makkelijk is, maar ze denken aan alles...
Zeven Kleine Criminelen is een boek waarin heel veel tegelijk gebeurt.
Daarvoor moet je goed heen en weer kunnen springen tussen de personages.
Zelf vind ik dat het verhaal een beetje traag op gang komt omdat de schrijver heel erg in detail schrijft. Daardoor is het boek heel reëel geschreven en er komt ook wat grof taalgebruik in voor. Ik heb het boek dan ook niet uitgelezen omdat het verhaal zo traag op gang komt.
Ik zou het boek aanraden voor jongens van 13+ die van avontuur houden en snel en veel lezen.
Ik vond dit boek niet helemaal top, maar als je veel van details houdt, kan ik me voorstellen dat jij dit boek prima zouden vinden.
Dit boek moet je dus gewoon van de plank pakken en kijken wat je er van vindt.

Gelezen door Lukas