22.8.15

Hotel de grote L (6)

Sjoerd Kuyper


Ik heb heel veel mensen horen zeggen dat het een super leuk en mooi boek is. Dat zou het misschien wel kunnen zijn, maar dat weet ik niet. Omdat ik het boek niet heb gelezen. Nou ja, alleen het eerste, tweede, en derde hoofdstuk dan. Dat komt omdat ik in het begin het echt heel erg saai vond. En soms heb je weleens bij zo’n boek dat je totaal geen zin meer hebt om door te lezen.
Dat had ik dus in dit geval bij dit boek.
Dus had ik het boek weer teruggebracht, en verteld dat ik geen zin meer had om hem verder te lezen. Toen vertelde de vrouw achter het bureau dat het misschien wel een beetje van pas kwam, dat ik dat op zou schrijven zodat andere ook konden zien dat er ook mensen zijn die dat boek dus niet zo leuk vinden. De kaft zag er wel leuk uit, opzich dus dat was ook wel een beetje de reden dat ik hem had gepakt. Voor mensen die hem graag willen lezen, is het denk ik wel leuk. Het begin is in elk geval een beetje saai.


Gelezen door: Fleur Eggink