15.7.15

Een weeffout in onze sterren (7)

Een weeffout in onze sterren
John Green

Ik zag het boek staan in de boekwinkel en dacht: dit wordt `m! dat was ook zo na `n tijdje getreuzel en getwijfel. Ik had geluk; het boek was goed geschreven en het verhaal was redelijk. Al was kanker hebben een veel geschreven en gelezen onderwerp. Ook bij mij. En toch, ook al had ik dit dergelijke verhalen gelezen bleef het boek goed. Volgens mij lag het aan de invalshoek die John Green koos. Schrijverstalent heeft hij zoiezo al ,want anders zou zijn boek niet uitgegeven, maar gebruikt het anders, hij schrijft in 1ste persoon zonder dat het persoonlijk wordt. Hij schrijft heel wetenschappelijk zonder dat het een studie natuurkunde werd. Het boek was bijna te goed geschreven ,want toen er een belangrijk personage doodging was ik dagen gedeprimeerd. Al met al een goed boek dat ik je ten zeerste aanraad!  

Gelezen door Tainan (12 jaar)