29.3.14

Toen kwam Sam (5)

http://www.denieuweboekerij.nl/boeken/kinderboeken/9-t-m-12-jaar/toen-kwam-sam


Edward van de Vendel

Kix vind op een dag een mooie witte hond.
Hij sluit vrienden met deze hond.
Hij noemt hem Sam maar op een dag komt Kix te weten wie de echte baas is van Sam. en het ergste is: ze willen Sam terug!

Kix probeert Sam te bevrijden, maar dan komt Cracker (de echte baas)… het wordt een bloedstollende, en spannende nacht!
Ik vind het een heel mooi, leuk, en spannend boek vooral omdat het echt gebeurd was!
Bij sommige stukjes dacht ik echt zo van:Wow! is dit  echt echt gebeurd?
Dat geloofde ik gewoon niet.
Echt een heel mooi boek, met vooral mooie plaatjes ook.
Als je het boek las, dan wou je gewoon doorlezen, en doorlezen, en weten hoe het afliep.
Daardoor had ik het boek ook in een RUK uit, en is het een enorme aanrader. ik raad het je dus vooral aan.


Gelezen door Fleur (9 jaar)