7.2.14

Funny mijn held (2)

Funny mijn held



Ik vond Funny mijn held een redelijk leuk boek. Het verhaal gaat over een meisje Eva wat met haar pony aan een langeafstandsrit wil meedoen, maar sommige denken dat de pony dat niet aankan. Eva wil ze laten zien dat haar pony het wel kan. Het is een redelijk realistisch boek, maar het is niet wat ik ervan verwachtte omdat het over een langeafstandsrit, Endurance, zou gaan, maar in het boek merk ik er weinig van. Je hebt maar een heel kort stuk dat ze Endurance doen. Wat meer informatie daarover had ik leuk gevonden. Ook de omslag vind ik niet zo mooi. Je ziet een foto van het bos op de achtergrond en een foto van de pony Funny. Het lijkt mij logischer als de pony een foto was in plaats van een tekening. De tekeningen zijn niet zo goed gelukt en de Shetlander (de pony) lijkt meer op een IJslander.

Funny mijn held
Evelien van Dort
Gelezen door Badeloch (11 jaar)