16.9.13

Krabbels van Bien

Krabbels van Bien
Simone Arts

Ik heb het boek 'De krabbels van Bien' gelezen. En ik vond het een leuk
boek. Alleen de krabbels van Bien tussen het verhaal door vind ik
onhandig, want je kan dan niet gewoon het verhaal doorlezen.
Het boek is geschreven door Simone Arts.
Het boek gaat over dat de moeder van Bien dood is.
En haar vader is bijna altijd op zijn werk.
Maar ze heeft wèl een SUPERLEUKE buurjongen waar ze verliefd op is..!!

De hoofd persoon is Bien.
Zelf zou ik Bien niet willen zijn omdat ik het niet leuk zou vinden als
mijn moeder dood was, en mijn vader bijna de hele tijd op zijn werk is.
De voorkant is eigenlijk de voorkant van het dagboek van Bien.
Dat vind ik wel cool.

Ik zou je het boek aanraden als je verliefd bent of als iemand op jou is.

Gelezen door Bente A (10 jaar)