31.5.12

Het groene vuur

Eva Raaff
 
Matthias moet een belangrijke opdracht uitvoeren. Hij moet er voor zorgen het groene vuur niet mens wil ik kan nemen. Dit is en belangrijke klus want hij is de enige die dit kan vermijden.

Toen ik eenmaal bezig was kon ik echt niet meer stoppen. Het was zo spannend! Het boek had me echt helemaal in zijn macht. Ik vond dat de schrijver het heel mooi vertelde en beschreef. Daarmee maakte ze de spannende momenten nog spannender. Zelfs zo spannend dat ik soms het boek even weg moest leggen, ik durfde gewoon niet verder te lezen. Ik vond het echt een heel mooi, indrukwekkend en leuk boek! Ik kon me goed inleven in de hoofdpersoon. Ik denk dat dat komt omdat de schrijver van het boek het zo vertelde dat je echt helemaal met hem mee leefde en de zelfde dingen voelde wat hij ook voelde.
  
Gelezen door Josha