16.7.16

Even voorstellen: Mirre


Hallo ik ben Mirre en ik ben 11 jaar.
Ik zal iets over mezelf vertellen, er zijn een paar dingen die ik leuk vind. Als sport ga ik soms hardlopen. Verder zit ik op een toneelclub waar ik elke week naar toe ga (behalve in de vakanties natuurlijk). Tekenen vind ik leuk, ik heb ook een sterrenkijker alleen het is jammer genoeg vaak te bewolkt om naar sterren en planeten te kijken. Ik houd ook van digitale gadgets, zoals mijn smartphone en smartwatch. Ik vind het ook leuk om met vriendinnen af te spreken en naar de stad te gaan. En natuurlijk boeken lezen. Mijn favoriete boeken zijn meeslepende boeken, die ik niet weg kan leggen en mij tot laat wakker houden. Het meest meeslepende boek vond ik Inkheart van Cornelia Funke. Ik lees ook graag boeken met leuke en interessante feiten, zoals ‘Wat als’ van Randall Munroe.